۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۱۸۹۶۵
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع):

انقلاب اسلامي کانون تحولات عظيم در سطح جهان است

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) در همايش بسيج و رسانه انقلاب اسلامي را تاثير گزارترين انقلاب در معادلات جهاني دانست و گفت:انقلاب اسلامي الگوي کاملي بر عليه مستکبران شد که در کشورهاي اسلامي شاهد آن هستيم.
انقلاب اسلامي کانون تحولات عظيم در سطح جهان است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار،سردار رضا محمد سليماني صبح امروز در نخستين همايش "بسيج،رسانه و گفتمان ولایت" در شهرکرد با بيان اين که انقلاب اسلامي مقدمه اي براي افول ستمکاران و جباران در عالم شد افزود: دراقصي نقاط جهان،مسلمانان و غير مسلمانان از پرتو نعمات اسلام برخوردار شدند.

سليماني گفت:موج جديدي که در سطح منطقه و جهاني شاهد آن هستيم به برکت انقلاب اسلامي است و نوري که بر قلوب مسلمانان تابيدن گرفت فکر و روحشان را متحول ساخت تا بر عليه جباران طغيان و مبارزه کنند.

وي با اشاره به اين که انقلاب اسلامي در حال توسعه وپيشرفت است تصريح کرد:تحولات و خيزش هايي که در سطح منطقه وجود دارد به برکت انقلاب اسلامي است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) انقلاب اسلامي را تاثير گزارترين انقلاب در معادلات جهاني دانست و گفت:انقلاب اسلامي الگوي کاملي بر عليه مستکبران شد که در کشورهاي اسلامي شاهد آن هستيم.

سردار سليماني اذعان داشت: امروز نگاه جهانيان به انقلاب اسلامي است که از آن به بزرگي، ايستادگي، عدالتخواهي، الهام بخشي و پيشگام در ظلم ستيزي وحامي مستضعفان مي شناسند.

وي با بيان اين که بصيرت و موقع شناسي مبداي براي تحول خواهد شد تصريح کرد: اعتقاد مستحکم، رهبر بزرگ، ملت بزرگ ودشمن بزرگ چهار اصل مهم و تاييد کننده است که مي تواند بسيار تاثير گذار باشد.

سردار سليماني به جنگ غزه با اسرائيل اشاره کرد و گفت: ستاره طلايي جنگ غزه با اسرائيل موشک هاي ايران بود که اين قدرت بزرگ را در مقابل ايران به تواضع واداشت.

وي با بيان اين که رسانه ها يکي از ابزارهاي مهم و تعيين کننده جنگ فرهنگي هستند افزود: رسانه مي تواند در رابطه با تغيير و تحولات در تمامي زمينه ها تعيين کننده باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) در پايان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري نقد و نظارت، اطلاع رساني و تبادل آرا را از وظايف عمده براي رسانه ها دانست که بايد گسترش پيدا کند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۶:۰۹

12 Jan 2020